FANDOM

Ad
10.jpg

5 Yıldızlı Gün Film Posteri

5 Yıldızlı Gün

Orjinal

Ad

Five Star Day

Çekim

Yeri ve Yılı

ABD-2010
Yönetmen

Danny Buday

Film Türü Romantik, Dram
Başrol Oyuncusu/Oyuncuları

Jena Malone

Cam Gigandet

Julianna Guill

5 Yıldızlı GünEdit

Gibson, kendi halinde bir üniversite öğrencisidir. Mezun olmak için iyi bir ödev hazırlamalıdır. O bu derken Gibson'un doğum günü gelir çatar. Gibson o güne kadar astrolojiye inanan birisidir. Gazetede o günün çok iyi geçeceği yazar fakat tam tersi olur. Önce işten kovulur, ardından karısını kendisini aldatırken yakalar. O anda Gibson ödevin konusunu anlar. Astroloji'nin yalan olduğu. Bu nedenle New York'dan Chicago'ya gider. Chicago'da kendisiyle aynı yerde ve aynı saatte doğan 3 kişi vardır. Bunlardan ilki Sarah. Sarah kendisine ilk başda innanmaz fakat sonra araştırma sonuçlarını görünce ona inanır. Onunda doğum günü kötü geçmiştir.
11.png

Sarah

Ardından Gibson oradan çıkar ve yine kendisiyle aynı yerde ve aynı gecede doğan Yvette'nin yanına gider. Oda aynı Sarah gibi kendisine ilk başda inanmaz ama sonra Gibson'a gerçeği anlatır. Oda o gece çocuğunu kaybetmiştir. Son olarak Verne Anderson'un yanına gider Gibson. Onunla konuşur. O kendisine ilk başda doğum gününün iyi geçtiğini söyler ama aslında kendisi doktordan öleceği haberini almıştır. Gibson ordan çıkar. Artık ödev tamamdır ama son bir kere Sarah'ı görmek ister fakat Sarah'ın eşiyle karşılaşır. Sonra bir hırsız gelir ve Sarah'ın eşi rahatsızlanır. Hırsız kaçar ve Gibson, Sarah'ın eşini hastaneye yetiştirir. Son olarak Sarah'a annesinden kalan ve eşinin çaldığı kolyeyi Sarah'a ulaştırır Gibson ve ödevi tamamdır.

Emeği GeçenlerEdit

Cam Gigandet-Gibson

Julianna Guill-Sarah

Jena Malona-Yvette

Mark Boone J.R.-Verne Anderson

Will Yun Lee-Wang

Richard Riehle-Gibson'un Patronu

Nick Chinlund

YÖNETİCİ YORUMUEdit

Bana göre film izlenebilir fakat bazı yerlerinde saçmalamış olabilir. Bana göre astroloji ve bunun dışındaki tüm fallar birer saçmalıktan ibaret. Film astrolojiyi doğru çıkartmış. Ayrıca bu 4 kişi hala doğdukları yerde yaşıyorlar. Yinede bana göre izlenebilecek bir film.

4/10

SİZDE 10 ÜZERİNDEN PUANLARINIZI YORUM OLARAK ATABİLİRSİNİZ.

Also on FANDOM

Random Wiki